fbpx

Web, který vydělává

Doba, kdy prostě stačilo na internetu být, je dávno pryč. Ale většina firem a podnikatelů tomuto mýtu stále věří. Provedeme vás postupem, jak upravit web tak, aby vydělával.

Obsahuje aplikaci SmartEmailing na 3 měsíce
11 modulů v kurzu
2 týdny studia
pro začátečníky / mírně pokročilé

990 Kč / 42 €

1.197,90 Kč s DPH / 50,82 € s DPH

Cíl a obsah kurzu

Získejte přístup do členské sekce k videím a doplňujícím materiálům s tipy pro výdělečný web. Tyto tipy pak můžete jednoduše a hned aplikovat na svém webu.

V těchto 11 modulech projdete:

  • Cíle a přínosy webu
  • Co tvoří první dojem na webu
  • Jakých 6 stránek by nemělo na vašem webu chybět a co na ně dát
  • Jak si budovat důvěru u návštěvníků webu tak, aby se pak snáze u nás nakoupili
  • Co na webu nesmí chybět, aby byl vůbec výdělečný
  • Jak změnit návštěvníka webu na zákazníka
  • Tvorbu magnetu a vstupní stránky
  • Automatizovanou komunikaci na získání důvěry
  • Jak vytvořit silné prodejní sdělení
  • Jak pracovat se zákazníky a nadchnout je
  • Jak přivádět návštěvnost na web

Díky těmto videím i vy můžete mít web, který přivádí nové zákazníky z internetu.

3 možnosti, co web dokáže

Jsou 3 role, které může každá webová stránka zastat. A každá z těchto rolí dokáže přispět svým dílem do našeho byznysu.

Nejdůležitější je první dojem

První dojem u webu je jistě důležitý. V tomto videu vám ukáži 3 věci, na které byste se měli zaměřit na webu ať návštěvník nezavře web, hned co se zobrazí.

Obsah je král

6 stránek, které by na vašem webu neměly chybět
Dobré texty a užitečný obsah je tím klíčem k úspěchu na internetu. Ve videu si projdeme 6 stránek, které by na vašem webu rozhodně neměly chybět a co na nich mít.

Důvěryhodnost přináší ovoce

Při nákupu zvolíte spíše obchod, kde je produkt nejlevnější nebo si raději stokorunu připlatíte a zvolíte obchod, ke kterému máte důvěru? Důvěra rozhoduje a zde je 5 věcí, jak získat větší důvěryhodnost.

Akce, akce, akce

Může být náš web vůbec výdělečný? Jsem přesvědčený, že bez výzvy k akci určitě ne. Zkontrolujte na svém webu tuto zásadní věc.

Z návštěvníka webu zákazník

Cesta fanouška
Nastavme si na webu procesy, které změní návštěvníka webu v našeho nadšeného zákazníka. Tohle je naše online prodejní strategie, kterou nazývám cesta fanouška.

Magnet a vstupní stránky

Cesta fanouška
Prvním krokem na cestě fanouška je magnet na naše potenciální zákazníky a vstupní stránka do naší cesty fanouška, pojďme se podívat jak na to.

Kampaň důvěry

Cesta fanouška
Druhým krokem v naší prodejní strategii je vytvoření důvěry a zde jsou tipy, jak vytvořit automatické emaily, které nám s tím pomohou.

Prodej

Cesta fanouška
Prodej je jednoznačně zlomový bod na cestě fanouška a v každém podnikání. Zde je podrobný návod, jak vytvořit silné prodejní sdělení.

Kampaň nadšení

Cesta fanouška
Prodejem to nekončí, ty nejúspěšnější firmy na světě ví, že je potřeba zákazníka dále nadchnout a udělat z něj nadšeného fanouška, který nás bude doporučovat a bude nakupovat opakovaně.

Návštěvnost v pravý čas rozhoduje

Když náš web umí změnit návštěvníka na zákazníka, tak nyní je ten pravý moment, přivést na web návštěvnost. Ukažme si možnosti marketingu a přivádění návštěvnosti.